ZASADY WYSYŁKI
Czas realizacji dostaw
Zamówienia z dostawą kurierem lub do paczkomatu wysyłane są najpóźniej następnego dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia / wpływu płatności za zamówienie. Często wysyłka następuje tego samego dnia, w którym zostało złożone. Zależy to od godziny złożenia zamówienia.
1. Paczkomaty inpost - 98% przesyłek do paczkomatów jest gotowa do odbioru w paczkomacie już następnego dnia roboczego od wysłania. Przesyłki do paczkomatów nadajemy przez oddział Inpost dzięki czemu jeszcze tego samego dnia trafiają do sortowni Inpostu. Przesyłki można odbierać przez całą dobę, w momencie umieszczenia przesyłki w paczkomacie odbiorca otrzymuje informację przez sms, że przesyłka jest gotowa do odbioru.
2. Kurier Inpost - 99% przesyłek wysłanych kurierem jest doręczane następnego dnia roboczego od wysłania.
Zwrot produktów
Jeśli dokonali Państwo zakupu niezwiązanego z działalnością gospodarczą lub zawodową (jako konsumenci) przysługuje Państwu prawo do zwrotu produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Produkty muszą być pełnowartościowe i kompletne. Zwrot produktów odbywa się na koszt klienta.
Produkty należy wysłać na adres naszej siedziby wraz z oświadczeniem odstąpienia. Przed wysłaniem produktów prosimy o przesłanie informacji o odstąpieniu od umowy przez wiadomość e-mail.
Adresy e-mail do kontaktu: hurtownia.margaret@onet.pl
Adres do wysyłki zwrotów:
Hurtownia wielobranżowa MARGARET
Małgorzata Guziak
Wojska Polskiego 15
62-430 Powidz
Nie przyjmujemy niezamówionych przesyłek płatnych za pobraniem.
Odsyłając towar należy podać wszystkie dane w formularzu, zwrot należności nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu towaru, nie później niż 14 dni od jego otrzymania.
Reklamacje
Zgłoszenia reklamacyjne z opisem problemu proszę wysyłać przez pocztę e-mail na adresy: hurtownia.margaret@onet.pl Na zgłoszenia będziemy reagować jak najszybciej tak aby nie przekroczyć ustawowych 14 dni na załatwienie reklamacji. Reklamację rozpatrujemy stosując się do obowiązujących przepisów prawa zgodnie z którymi możliwe są: naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.
Wymiana i odbiór produktów wadliwych i uszkodzonych odbywa się na nasz koszt, prosimy o kontakt z naszym biurem.
.