- Właścicielem firmy Hurtownia wielobranżowa "Margaret" z siedzibą w Powidzu przy ulicy Park Powstańców Wielkopolskich 22 jest Małgorzata Guziak. Do firmy należy strona http://www.e-hurtowniamargaret.com.pl/ której docelowym Użytkownikiem jest hurtowy i detaliczny odbiorca towarów.
- Zamówienia można składać przez:
* www: http://www.e-hurtowniamargaret.com.pl/,
* e-mail: hurtownia.margaret@onet.pl
* telefonicznie: +48 78 151 17 17. - Zamówienia hurtowe i detaliczne przez stronę http://www.e-hurtownia.margaret.com.pl/ można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia składane w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty i niedziele oraz w święta rozpatrywane będą od najbliższego dnia roboczego.
- Czas dostawy wynosi nie więcej niż 48 godzin, liczonych od momentu złożenia poprawnego zamówienia, jeśli to zostało przekazane do godziny 12.00. W przypadku złożenia zamówienia po godzinie 12.00, czas dostawy liczony jest od następnego dnia roboczego. Do czasu dostawy nie są wliczane weekendy i dni wolne od pracy. Nadanie biegu czasowi dostawy wymaga złożenia poprawnego zamówienia, które oznacza jego zaakceptowanie przez firmę Margaret.
- W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
- Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.
- Ceny towarów wyrażone są w polskich złotych.
- Firma Margaret nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostarczaniu przesyłek wynikłe z winy Poczty Polskiej lub Kuriera.
- Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art. 2 ust 1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni zgodnie z art. 10 ww. ustawy.
Prosimy przed odesłaniem towaru skontaktować się z pracownikiem firmy Margaret (nr tel. 781 511 717; adres e-mail: hurtownia.margaret@onet.pl). Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury zwrotu. - Przy odbiorze paczki zaleca się sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy zamówiony towar nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). W tym przypadku będzie to podstawa do złożenia reklamacji przez firmę Margaret u przewoźnika.
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi wadliwość towaru, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres firmy. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia podczas transportu, zaleca się dołączenie protokołu reklamacyjnego. Koszty, związane z odesłaniem reklamowanego towaru, firma Margaret zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów), firma Margaret zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne towary do wyboru.
- Firma Margaret zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich edycji oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
- Informacje zawarte na stronach firmy Margaret nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
- Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część publikacji nie może być odtwarzana, kopiowana, przechowywana ani przesyłana w jakiejkolwiek formie przez media elektroniczne, mechaniczne, fotokopiujące i inne, bez uzyskania wcześniejszej zgody właściciela praw autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).